ZA TO KOCHAM GOLDENY :)

Goldeny bardzo szybko przyswajają wiedzę i uczą się pożądanych zachowań. Wyhodowany do ścisłej współpracy z człowiekiem, Golden szybko reaguje na komendy i jest bardzo lojalny i oddany właścicielowi. 

Przyjacielski Golden jest jedną z najspokojniej zachowujących się ras.

Golden odnosi się z życzliwością do wszystkich zwierząt. Będzie bardzo przyjacielski dla domowego kota i królika, jeśli jest do nich przyzwyczajony od najmłodszego wieku.



Uległość Goldena wobec właściciela i innych zwierząt  stanowi następny przyczynek jego sukcesów. Dzięki tejże uległości, łatwości dostosowania się do stawianych mu wymagań i dzięki ogromnej chęci współpracy Golden jest psem łatwym do ułożenia.

Golden pokocha każdego!   



i za to kocham goldeny:)

2 komentarze:

  1. Moja Kirunia ma juz skonczone 10 lat i niestety nachodza problemy w tylnymi lapkami.
    Ale ogolnie mowiac,goldusie sa cudowne.To piekne, madre,wierne,lagodne, inteligentne i kochajaca psiaczki. Kocham moja kirunie, i mam nadzieje ze jeszcze dlugo z nami bedzie. W przeciwnym razie bedzie to przeogromny cios i strata dla nas wszystkich, a przede wszystkim dla mnie💔
    Polecam,ta rase.Goldusie sa wspaniale❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Golden to moja ulubiona rasa. Sam mam takiego pieska i z całą pewnością mogę powiedzieć, że jest to mój najlepszy przyjaciel.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-opoczno/

    OdpowiedzUsuń